woensdag 27 april 2011

Van alles gekregen en wat gekocht...

Mijn overbuurvrouw gaat verhuizen...ik kreeg een SMS-je...Wil je mijn kast hebben?

Nou die wil ik wel..en dt is hem.

Hij staat nu nog even voor de keukenmuur die ooit gaat verdwijnen ivm de En Suite deuren..helaas moet dat ivm geldgebrek even wachten maar gelukkig ben ik een geduldig mens..

Erop ligt een stapeltje plaids en een mooie gehaakte sprei die ik van mijn moeder heb gekregen..

Jullie zien dat mijn plafond mooi wit is.. ;-)

Mijn verf komt hoop ik vandaag binnen en dan kan ik de muren gaan doen..
De muren worden mooi licht..Chalk van Painting the Past...Dus waarschijnlijk blijft de kast zijn eigen kleurtje houden...

Dit blik heb ik gekocht via MP..Ik had hem al gezien in Utrecht maar daar was hij echt onbetaalbaar dus ik ben zo blij dat ik voor een leuk bedrag deze heb kunnen kopen..

Van mijn zus Jacqueline kreeg ik deze geweldige houten lettertjes.....Mijn eigen initialen..


Van Wesley heb ik, vorig jaar al, dit vogelhuisje gekregen. Zelf gemaakt tijdens clusterlessen. En dit jaar hebben een stel koolmeesjes er een nestje in gemaakt..Mooi plekje toch zo onder de blauwe regen....


Ik wens jullie allemaal een heerlijke week toe

Veel liefs Hannie


O ja..nog een vraagje..wie is er wel eens in Belgie op 1 mei op de rommelmarkt geweest in Crisnee?

Is het de moeite waard om heen te rijden??





23 opmerkingen:

Een sneller kloppend hart zei

Je foto's zijn om van te smullen, wat geweldig...dat blik bovenop de kast, de seringen...super!

Leuke dingen heb je gekregen ook, geniet ervan!

Veel groetjes, Veronique

Yvonne zei

Dat Crisnee in Belgie ziet er wel heeeeel leuk uit.
Ben er nooit geweest, wel in Belgie bij de huisaanhuisverkoop. Ook zo leuk iedereen, het hele stadje of dorpje gooit dan zijn garagedeur open er is dan van alles te koop.(geen handelaren)

Zeker de moeite waard.
1 Stadje daar is altijd de grootste opkomst (van Europa)daar komen duizende mensen op af.
Ik ga dat eens opzoeken.

Wat je kast betreft MAZZELAAR! Ik zou hem ook naturel houden hij is te mooi om wit te kalken.
En het blik, dat is wel de koning van de blikken.
"Van Nelle"......heel mooi.

Yvonne zei

Heb het gevonden !
Het is in Welle 26 juni.
Op mijn blog zie je er meer van.

Thuis bij Tjits zei

wat een bofferd ben je met zo'n buurvrouw:)) hele mooie kast en ik vind het blik ook super!

wat leuk dat er een stel koolmeesjes in je vogelhuisje woont, wij hebben hier ook 2 nestkastjes hangen die ook bewoont zijn, zo leuk om dat te volgen!

lieve groetjes, Tjits

Huys 50 zei

Wat een bofkont ben je toch,echt een prachtige kast zeg !!!! niet witkalken hoor !! zonde, haha
Laat ik nu net zoiets zoeken voor op de slaapkamer....had ik maar zo,n leuke buurvrouw..


groetjes
Dicky Marie.

theeleuten zei

Zo dat is nog eens een leuke verassing, zo'n kast!! echt mooi en ik zeg ook gewwon zo laten!
Mooi blik erop! Super!

Groetjes en een fijne week, Evelien

Bizzy @ home zei

Doe mij ook zo'n overbuurvrouw, lief dat ze aan jou dacht. Het is een prachtkast zeg. En de spreien en blik erop, plaatje.
Leuk koolmeesjes in het huisje.
Lieve groet, Renny

basichus zei

Prachtige kast, wat lief van de buurvrouw :)

Home and Lifestyle zei

Wat is die kast gaaaaffff....echt een plaatje, een super mooi exemplaar!

Je andere aankoop is ook niet verkeerd, staat er mooi op! En ik merk dat ik nog steeds aan het worstelen ben met bloemenprints...ik val toch weer voor de bloemenprint boven op je kast!

Een fijne dag nog! Lieve groet, Ingrid

Bonjade zei

Tjonge zeg jij krijgt nog eens wat....wat een prachtkast zeg....
Je blik is een plaatje, je plaids, heerlijke lieve bijelkaar passende kleuren, genieten.
fijne middag
Liefs

It's me zei

Mooi hoor die kast !!! zomaar gekregen ....prachtig........geniet er maar lekker van...fijne avond liefs Ria...xxx...

Anja zei

Wat een lieve buurvrouw, geweldige kast wat een bof. Ik vind je blik ook erg mooi, superkleur zo naast de plaids.
Ben nog nooit op die rommelmarkt geweest, ben benieuwd naar je reacties.
Groetjes Anja.

Madelief zei

Hoi Hannie,

Wat een mooie kast heb je overgenomen! Daar had ik ook geen nee tegen gezegd. Ook je blik vind ik prachtig. Het is mooi van kleur en heeft prachtig vormgegeven letters!

Lieve groet & gezellige avond,

Madelief x

lia zei

Wat lief dat je buurvrouw aan jou dacht, en de kast staat daar prachtig met het al even mooie blik erbovenop.

lieve groet Lia

wonen met brocante zei

De koolmeesjes hebben een mooi plekje gevonden tussen de blauwe regen! Wat een aardige buurvrouw dat je zomaar die kast kreeg! Mooi blik ook heb je gekocht. Over Belgie kan ik je niks vertellen. Ben ik helaas nooit geweest (heb niemand om mee te gaan, die dat leuk vind, en zo'n end zie ik in mijn eentje niet zitten). Groetjes Peggy

hokje zei

Wat lief dat je deze mooie kast mocht hebben; je hebt het erg gezellig gemaakt met de mooie plaids en niet te vergeten het prachtige blik!

Fijne avond,
Miranda

Lida zei

Wat een schitterende kast! En dan zo maar gekregen, heerlijk en dat stapeltje er boven op, gaaf!! Mooi blik en ja soms moeten we even wachten op onze wensen, maar geduld hebben is een schone zaak en daar hebben wij heus wel genoeg van! Geniet van al het leuks wat je hebt en je dagen zijn gevuld met tevredenheid! Groetjes
Lida

Theemuts Rommelhoekje. zei

Prachtig die kast !!! Zo leuk ook die witte knopen.
Geniet ervan !

lieve groetjes Romkje.

ByIngeborg zei

Mooie kast hoor en leuk hoe je het allemaal gaat doen. Leuk ook je blik, op de kop getikt via MP. Altijd heerlijk struinen daar. Oh, ik heb ook nog tig plannen, maar ja, tijd.... en financien ook en je moet er ook maar altijd ZIN in hebben he? Maar alles op zn tijd is prima joh. Suc6 met het schilderwerk en zo. Wordt vast heel mooi!
Groetjes, Ingeborg

Anita zei

Móóie spullen heb je gekregen Hannie !!!
Laat IK nou niet zo'n buurvrouw hebben hihi
Wát leuk dat in het vogelhuisje gekregen van Wesley een koolmeesje zijn plekkie heeft gevonden.
GENIETEN
Lieve groetjes, Anita

little sweet things zei

Zommaar gekregen...helemaal voor noppes! Om te zoenen zo'n buuf.
Onze buurvrouw had vroeger de zelfde van Nelle blik staan...hij is erg leuk.

Groetjes, Sas

Bij Guusje Thuis zei

Zo, da's nog eens boffen met de buuf; je kast is leuk ... je poppenhuis ook trouwens!

Juud zei

dat is zeker een mooie kast!fijn zeg dat je hem kreeg.wow wat mooi die blauwe regen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...