woensdag 6 april 2011

Vakjesbak in paassfeer

Een van de lastigste dingen om een beetje leuk te stylen, hier in huis, is wel de eettafel. De tafel is eigenlijk een van de eerste dingen die je tegenkomt als je binnenkomt. Dus wat doet iedereen...sleutels, post, folders en noem maar op...alles wordt op tafel gelegd. Laatst had ik mijn klepbankje en mijn ladenkastje verkocht om een beetje ruimte te maken..alles wat in het bankje en kastje zat heeft dagen op tafel gelegen omdat ik niet wist waar ik ermee naartoe moest. Als we gingen eten werd alles eraf gelegd en daarna werd het net zo mooi weer op tafel gedumpt.. En nu was ik het zat...de tafel is helemaal opgeruimd en ik heb uit de schuur mijn Braxton vakjesbak gevist. Ik heb hem een beetje in paassfeer gemaakt... Leuk haasje he....gekocht bij Yolanda van 't Brocante Huuske.
Ook hier weer een klein vleugje blauw....
Het oude bakvormpje kreeg ik van De tuinkamer bij een bestelling..De kipjes zijn al een paar jaar oud en zijn eigenlijk kaarsjes..de eieren zijn van vorig jaar. Zelf gestempeld en beplakt..ze blijven leuk..De kunstbloemen zijn oude kaarsenkransjes die ik in mijn klepbankje vond...Zo heeft opruimen en uitzoeken ook zijn leuke kanten..je komt van alles tegen en kan zo met oude spullen een gezellige paassfeer maken.

En nu de tafel netjes houden..pfff..met al die mannen in huis zal dat niet meevallen..

Ik hou de moed erin


Veel liefs

Hannie

31 opmerkingen:

Unknown zei

Hannie dat ziet er gezellig uit. Gewoon doen, ene die post. Z'on vakjes bak hebben we aan de muur hangen! Daar kan ook al veel in..sleutels, telefoons, opladers...scheelt een plek op de tafel!PLaats voor paas decoratie! hihi..succes ermee, groetjes Nicole

lia zei

haha, met die mannen in huis. Dat klinkt héél bekend. Dat was hier ook altijd zo, alles werd op tafel of in de gang op de tafel gegooid.

lieve groet Lia

greet zei

Wat een prachtig paasbakje op de eettafel.
En wat zitten er superleuke spulletjes in.
Geniet er lekker van.

Groetjes Greet

Room Seventeen zei

O ja, dat herken ik. Wij hebben een kookeiland in de keuken en daar wordt ook van alles en nog wat opgekwakt, grrrr, heel irritant.
Leuk idee dat Paasbakje.

Juud zei

wow dat ziet er weer erg leuk uit!

Anja zei

Ha.. ha.. dat komt me bekend voor, ik heb tegenwoordig een etagere in de bijkeuken staan met een bakje voor de sleutels want anders gooien ze die hier ook overal neer, en dat moet ik dan maar zo laten anders raken ze weer ontregeld. Staat mooi zo gezellige binnenkomer!
Groetjes Anja.

bijzonder-oud zei

Wat leuk zo! ik heb mijn vakkenbakje ook net van de week in de paassfeer gebracht :-). Grappig!

Groetjes Yolanda

hokje zei

Heel herkenbaar je volle tafel verhaal; ook hier slingert er altijd wel wat rond! Je vakkenbak is wel een heel leuke opvulling van je tafel, je hebt er prachtige spulletjes in liggen/staan.

Fijne avond,
Miranda

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat staat dat leuk .
Wij hebben ook een bakje voor sleutels in de bij keueken ,maar mobiels ed worden nog vaak door man lief op de tafel gekwakt .....zal ook wel zo blijven ....

gezellige avond ,groetjes Romkje.

Madelief zei

Hoi Hannie,

Ook hier met alle meiden lukt het niet om de tafel netjes te houden :-)! Je bent er in iedergeval in geslaagd je tafel er gezellig te laten uitzien.

Een hele fijne avond & lieve groet, Madelief x

Bizzy @ home zei

Wat staat dat gezellig zo met al die vakjes.
Herkenbaar...maar ach er moet ook geleefd worden toch.
Lieve groet, Renny

Huize Kip Kakel zei

Gelukkig lees ik hier dat het heel herkenbaar is en ik berust er ook maar in!
Ik ga wel als alles klaar is een rommelplek verzinnen waar ze alles neer mogen leggen!
Mooi je vakjesbak, zo krijg je toch al een beetje paassfeer in huis!
Groetjes Hannie

theeleuten zei

Leuk hoor je vakkenbak....helemaal paassfeer!!
Gelukkig herken ik je rommeltafel NIET......maar hier zijn wel andere plekker waar alles wordt neergekwakt!!
Ach ja......

Groeten Evelien

brocante roos zei

Zo ziet het er heerlijk gezellig uit, en wat betrefd de mannen; gewoon volhouden, geen plek voor een bord?, dan ook geen eten...ha ha.....

Lieve groet Marjan

wonen met brocante zei

Hoi Hannie, dit stukje had ik zelf kunnen schrijven. Bij iedereen ziet het er altijd zo opgeruimd uit. Bij ons ligt de tafel ook altijd vol. Krant, pen, notitieblokje etc etc. Ik blijf aan het opruimen (voor de foto's) en denk dan ook altijd dat ik de enige ben....Niet dus! Gelukkig...haha. Leuke foto's. Fijne avond Groetjes Peggy

Stina zei

hier wordt ook altijd van alles op de tafel gelegd, dat heb je toch wel met kids, en moeders maar weer opruimen, ja zo houden we werk he, maar jij heb het in idd geval leuk gedaan zo.

liefs

Thuis bij Tjits zei

ja hoor hier wordt ook alles op de keukentafel gelegd, sleutels.. kranten.. post.. en ga zo maar door.. pff.. ik kan er ook echt van genieten als de tafel heerlijk rustig is:)
gezellig en opgeruimd zoals jij dat gedaan hebt!!

lieve groetjes, Tjits

Rozet zei

Gelukkig, ik dacht dat dat alleen bij ons zo was... ook hier ligt de tafel vol folders, kranten, mobieltjes, schroefjes -waarvan-niemand-weet-waarvan- briefjes van school enzenz. Met eten alles eraf, en na het eten alles er weer op.... grrr. Bij een ander ziet het er zó opgeruimd uit!
Je vakkenbakje is in ieder geval leuk geworden!

Groetjes, Jolanda (Rozet Brocante)

Claudia. zei

Het ziet er goed en leuk uit, wat wil je tenslotte nog meer.

Een echte eye catcher.
Groetjes Claudia.

Colinda en Jeroen zei

Klinkt erg bekend bij ons ligt er ook bijna altijd van alles op de tafel. Erg handig dan zo'n vakkenkratje.
Leuk gerysteld in de paassfeer.
Mooie paaseieren had je gemaakt.

liefs colinda

Home and Lifestyle zei

In de gang hangt aan de radiator een leuke rieten rekje voor sleutels en voor de rest...ik gedoog niets op tafel ha ha! Natuurlijk mag er huiswerk aan gemaakt worden, worden er spelletjes aan gedaan, eten we er , kletsen we lekker bij....maar na afloop...alles opruimen!!

Gelukkig houden ze zich er heel aardig aan....

Wat heb je een leuk paassfeertje, mooie mallen en eieren ook!

Lieve groet, Ingrid

Bij Guusje Thuis zei

Gezellig zo ... en heel herkenbaar; de schaal die ik gemozaïekt had, werd ook alleen maar gebruikt om er van alles in te parkeren, daarom heb ik een schaal waar eerst de hyacinten in zaten, gevuld in een paassfeertje ... kan er ook niks in 'opgeruimd' worden :-)

M. zei

Hier man en twee meiden maar ook rommel op tafel!!!!heb een magelbak neer gezet dan kunnen ze daar alles in gooien....dan blijft de rest een beetje knap...maar je bak is erg leuk!!!

hoe is het met je huisje?????
lieve groetjes manuela

It's me zei

Wat een leuk bakje hannie.........erg leuk gedaan !!.......hele fijne dag !! liefs Ria....xxx...

Bonjade zei

Wat gezellig zo zeg...helemaal leuk in paas sfeer....een hoekje om zo heerlijk bij aan te schuiven......
Maar ja...idd kids..........
Fijne dag
Liefs

Mayflower zei

Ik ben eigenlijk zelf degene die van alles parkeerd op de eettafel. Ik mag er graag aan zitten lezen en er ligt dan ook vaak een stapel tijdschriften op.
Vak heb je de vakjesbak prachtig gedecoreerd Hannie. Ik vind het bestempelde paasei prachtig met de postzegel.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

little sweet things zei

Heel herkenbaar, wij hebben ook van die dump plekken hier in huis. Ennuuh stiekem doe ik hier zelf ook aan mee.
Toevallig was ik vandaag ook met een vakkenbakje bezig maar ik bleef een beetje hangen, wist even niet meer wat ik er nog meer in zou zetten. Maar nu ik jouw leuke bakje zie krijg ik ook weer ideeën.
Groetjes, Sas

Alle mooie dingen zei

ik herken dat wel.... het valt niet mee om je tafel op te ruimen... maar het begin is er... en je vakkenbakje is super!
ik zie ook hele mooie eitjes
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Eveline zei

jaaaa, dat heb ik ook. ik vind het zoiezo moeilijk om daar iets leuks van te maken zonder dat het helemaal vol staat. een tafeltje in een hoekje is dan toch net iets makkelijker maar jij hebt het super leuk gemaakt. mooi opgemaakte bak!

marion zei

O wat leuk weer joh. Ja dat is wat he met die rommel. Telefoons opladers sleutels enz. Ik probeer altijd overal bakjes en haakjes voor te bedenken. maar het kost ook moeite daar orde in te houden. Maar voor de Pasen heb je in elk geval een prachtige bak met supermooie spulletjes hoor. groetjes Marion

alma zei

Wat heb je dat goed opgelost. Het ziet er sfeervol uit met al die paasspullen.
Ik merk het hier ook dat de eettafel altijd een bron van verzamelde troep is. Misschien wel een goed idee om het op jouw manier te doen.

Lieve groet
Alma

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...