woensdag 8 december 2010

Een beetje kerst en een verassing

Vandaag is ook bij mij het kerstvirus toegeslagen. Dus ik heb de spullen op zolder maar eens uitgezocht. Twee dozen gaan er naar het goede doel. Opgeruimd staat netjes.. Ik vond dus ook nog deze oude bedtray. De pootjes kon ik zo snel niet vinden dus hij staat nu zo op de vensterbank.
Bij de stichting een paar oude potten opgehaald. En bij Gepke van Your zoap dit lint gekocht. Prachtig vind ik dit lint. Helemaal geborduurd lijkt het wel. Ook vond ik bij de stichting deze hele oude kleine kerstklokjes. Zo schattig.

Vanmorgen zag ik bij Veronique van een Sneller kloppend hart een tak boven de spiegel. Ik vond nog wel deze neptak op zolder. Even wat balletjes eraan en al een echt kerstsfeertje..



Gisteren heb ik met mijn vriendin Anneke dit hartje geknutseld van ijzerdraad en oude knoopjes. Superleuk om te doen. Vooral omdat we lijm gebruikten waar je volgens mij grof geld mee kan verdienen in een koffieshop. En dat voor een euro gekocht :)...Maar plakken deed het wel......


En gisteren bleek dat ik de Give away heb gewonnen bij Renny van Bizzy at Home .Ik ben er zo blij mee, ik heb nog nooit wat gewonnen...ik lig nog net niet onder de brievenbus zo benieuwd ben ik.
Dank je wel lieve Renny!!!!!
Ik wil iedereen bedanken voor het meedenken van de kaarten. Ik heb er goed over nagedacht en ik ga ze inderdaad maar laten drukken. Moet ik overleggen omdat ik een uitkering heb en niet zomaar alles meer mag ..grrrr. Ik heb al een prachtig ontwerp klaar die ik hoop in januari te gaan verkopen..
Veel liefs Hannie





27 opmerkingen:

Alle mooie dingen zei

heb je lijm gebruikt voor het knopenhartje?
ik dacht dat dat zonder lijm ging....
nog gefeliciteerd met je gewonnen give away
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Bizzy @ home zei

Wat mooi zo die besjestak boven de spiegel! En het hartje is ook schattig. Succes met de kaarten verkoop, lastig als je alles moet verantwoorden.
IK hoop dat het pakketje spoedig arriveert, maar de postbodes menen het serieus geloof ik..
Lieve groet, Renny

Pink Princess zei

Ja idd, de postbodes staken tot en met vrijdag, MAAR pakketten worden wel bezorgd dus wie weet...komt het toch sneller dan je denkt :)

IDD lastig dat je alles moet vewrantwoorden, weet er helaas alles van ;)

Jolanda zei

Wat een schattig geknoopt hartje, en gezellig om het samen te maken. Geniet van je giveaway, het is zooooo leuk om zomaar een pakje te krijgen!
En succes met je kaarten, ben benieuwd! Dat lint is leuk, ik ga zo even kijken...lieve groet

Tuur zei

Wat prachtig allemaal...je spiegel is ook super en je hartje zoooo lief...
tja en ik als nieuwschierig aagje ben wel heeeel benieuwd welke lijm dat nou toch is...

Home and Lifestyle zei

Wat is het bij jou al gezellig in kerstsfeer...ik heb er momenteel even helemaal de tijd niet voor!

En gaaf dat je de give away van Renny hebt gewonnen, ik had ook een keer die eer bij Renny en dat is mij heel erg goed bevallen hi hi!

Pakketjes worden volgens mij gewoon bezorgd...

Lieve groet, Ingrid

Rosarie zei

Hoi Haik,

Wat heb je het supergezellig gemaakt!Ziet er erg leuk uit allemaal! Nog gefeliciteerd met je Give-away..
Wat heb je ook een mooie foto's en die sneeuwvlokjes...zo gaaf!!

Groetjes en een knuf van Ria

THE BLACK BARN zei

WAT IS JE BLOG MOOI GEWORDEN.
JE HEB HET EEN ANDERE LAYOUT GEGEVEN ZIE IK.
MOOIE GEDAAN.
JE HEB MOOIE SFEER PLEKJES GEMAAKT.
LIEVE GROET,
MIRANDA

lia zei

Staat leuk die spiegel met die takken. En fijn dat je wat leuke ideeën opdoet bij een ander.
Gefeliciteerd met je gewonnen give-away.

lieve groet Lia

hokje zei

Wat een mooie versieringen en je hartje vind ik erg leuk (goed gelukt) Goed van je dat je gaat informeren over de kaarten, succes! Nog gefeliciteerd met je gewonnen give away.

Groeten,
Miranda

Madelief zei

Hoi Hannie,

Het ziet er heel gezellig uit in je huis. De tak boven de spiegel vind ik erg mooi!

Leuk dat je de giveaway hebt gewonnen van Renny. Van harte gefeliciteerd!

Lieve groet & een gezellige avond,

Madelief

Yvonne zei

Wat leuk dat je de give away hebt gewonnen ! gefeliciteerd !
gezellig al die kerstspulletjes ! wat je dan al niet nog op zolder hebt liggen :-)
je hartje is ook erg leuk !
groetjes Yvonne

Marieke Reintjes zei

Leuk geworden je kerstversiering...lekker gevoel alles uitgezocht te hebben..
Ook je hart van knopen is erg leuk geworden, leuk he om zo bezig te zijn..
Groetjes Marieke

Room Seventeen zei

Wat een kerstsfeertje hier, gezellig! Mooi gedaan dat hart van knoopjes.

Mayflower zei

Wat leuke Hanneke dat je de Give Away van Renny heb gewonnen, van harte hiermee, het zijn echt prachtige kadootjes.
Wat heb je al een heerlijke Kerstsfeer. De tak boven de spiegel staat prachtig en ook de bedtray met de mooie spulletjes, wat een mooi lint is dat. Ohhh.....en je knopenhartje....wat mooi.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Anja zei

Je hebt al een gezellige kerstsfeer in huis en wat is dat hartje leuk geworden zeg. Goed dat je je kaarten laat drukken met alleen denken kom je nergens. Gefeliciteerd met de gewonnen give away hartstikke leuk!
Groetjes Anja.

http://truutske.blogspot.com zei

Leuk idee het hart van knoopjes. Weer eens ietsw anders. De tak boven de spiegel is ook wel erg sfeervol hoor.
Nog gefeliciteerd met je give away. Altijd leuk om zo verrast te worden. Lekker van genieten. Fijne avond, Trudie

De Ruijsbroekjes zei

Wat heb je het mooi gemaakt, mooi ook die bedtray, dat je dat gewoon op zplder vind...aaargh heerlijk zo'n zolder ! Ik heb je kaarten ook nog even bekeken...die zien er erg profie uit zeg, erg mooi, wat knap ! En een give away gewonnen, Hannekie je geluk kan niet op hahahah leuk zeg, gefeliciteerd !

La Maison zei

Gefeliciteerd met je gewonnen giveaway, ik heb er ook een gewonnen en wacht met spanning af wanneer mijn pakje komt, met die post staking kun je nergens op rekenen. Mooi hart heb je gemaakt en ik vind het een super idee, je hele sfeer is al lekker kerst.

Lieve groet
Hermine

Belle Brocante design zei

Wat wordt het weer moooooi bij je! Ik vind je nieuwe kerstkaarten ook prachtig. Verslavend he dat Photoshoppen!

Warme groet,
Annemiek

Huys 50 zei

Hai Hannie

Bedankt voor je leuke brichtje op mijn Blog !!!
En de Buste....ok de pop,ja daar ben ik erg blij mee.

Hoe zit dat nu met die Lijm Hannie ??? haha...
vreemd spul haha...

Maar het Hartje is schattig,leuk hé om lekker te knutselen.
De tak boven de spiegel vind ik superleuk,heel sfeervol.

Fijne avond nog

groetjes van Dicky Marie

DE LORELEI BROCANTE.

Stina zei

o wat ben jij gezellig bezig geweest, en wat een leuks allemaal.
Dat knopenhartje is lief, je moet het maar bedenken hé.
En een give away gewonnen geweldig!

Veel plezier en suc6 met je kaarten.
groet Stina

Theemuts Rommelhoekje. zei

Dat ziet er allemaal mooi uit !!
Wat kun je toch veel met weckpotten........

lieve groet Romkje.

marga zei

Ziet er sfeervol uit.....die kerstversiering boven je spiegel. Gefeliciteerd met het winnen van de give away bij Renny.

Thuis bij Tjits zei

kom via via op je mooie blog terecht, heb me meteen aangemeld als je nieuwe volger:)
dat hartje met die knoopjes vind ik superleuk!!
en wat leuk dat je iets met je kaarten gaat doen, ze zijn ook zo mooi!

lieve groet, Tjitske

G-STYLE zei

Lekker kerstsfeertje al bij jou en dat aaleen door zo'n tak met wat balletjes, soms heeft het niet eens veel nodig he ...

En wat een leuke kerstkaarten had je gemaakt , echt heel mooi , geweldig dat je ze laat drukken en hier ook verder mee gaat .

Ik wens je alvast veel succes toe maar als alle kaarten zo mooi worden dan gaat dat vast lukken !

Fijne avond nog , lieve groet van Gea

Kaatje zei

mmmmm......knoopjes lijmen....kan hééél gezellig worden, hihi!! Ik kijk uit naar je kaarten, vind ze erg mooi! Je kerstsfeer is mooi en die tak boven de spiegel, ik voel een jatmomentje opkomen...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...