zaterdag 1 mei 2010

broche

Hallo allemaal
Ik hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben gehad gisteren ondanks het zeer slechte weer..althans hier in Kampen dan. Het komt hier ook nu weer met bakken naar beneden...
De laatste tijd is hier veel gebeurd daarom ben ik er niet geweest. Sorry daarvoor..
Ik wil de winnaars van de Give away even gerust stellen. Jullie pakjes gaan maandag op de post.
Een van de dingen die zijn gebeurd is het overlijden van mijn lieve ome Rein. Ome Rein leefde sinds het overlijden van zijn zus vorig jaar alleen en had het moeilijk. En nu moest zijn kleine huisje in de Jordaan leeg gehaald worden. Van een van mijn nichtjes kreeg ik wat spulletjes van mijn tante en ook deze broche die nog van mijn oma is geweest. Ik vind het heel bijzonder dat ik deze dingen heb gekregen en ben er ook heel blij mee. Ik ga mezelf even een zetje in de rug geven om de boel weer op te pakken en zal mijn best doen om jullie mooie blogs zo veel mogelijk te bezoeken. Een heel fijn weekend allemaal.
Veel liefs Hannie

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Hannie, eerst en vooral veel sterkte met het verwerken van alles. Hopelijk krijg je er hier weer een beetje zin in door bij te lezen en komt die 'drive' weer terug,
dikke knuffel van Sonja

Home and Lifestyle zei

Toen ik je post zag, realiseerde ik mij dat het inderdaad al even geleden was dat we voor het laatst wat van je gelezen en gehoord hebben! Wat naar dat narigheid er de oorzaak van was...wel fijn dat je een mooie broche met mooie herinneringen hebt gekregen! Sterkte met alles! Lieve groet, Ingrid

Jolanda zei

Heel veel sterkte, neem lekker je tijd, misschien alleen lekker lezen?
Je hebt een mooie herinnering. Lieve groetjes jolanda

Yvonne zei

Hoi Hannie,

Nog gecondoleerd met het verlies van je oom, verschrikkelijk is het om een huisje leeg te moeten halen en alles op te ruimen he, wij hebben het gelukkig nu achter de rug, maar zitten alweer in de volgende ellende helaas...
vind de broche van je oma prachtig, een mooi sierraad om te koesteren
Sterkte gewenst hoor en neem de tijd !
Lieve groeten Yvonne

Marijke van Ooijen zei

Lieve Hannie,

Meis wat een zielig van je oom..daar gaat nu even alle energie naar toe, en die tijd heb je ook nodig om dit verlies van je oom te verwerken.

En dat je even niet op je blog bent geweest, is toch helemaal niet erg...alhoewel ik het altijd erg leuk vind om je verhaal te lezen en de foto's te bekijken.

De broche is geweldig met die mooie glinstersteentjes...een mooie herinnering, dat is mooi, dat oet je koesteren.

Heel veel sterkte en alle goeds,
Marijke

It's me zei

O Hannie wat een triest nieuws allemaal.........maar wel een hele mooie broche hoor ,koester hem en herinner je liefste leukste dingen van je oma............heel veel sterkte neem je tijd !!!

Lief dat je even bij me langs ben geweest...........lieve groetjes Ria

Kom Achterom zei

Gecondoleerd hoor!
Ik ben blij dat je er weer bent!
Is best even lekker je gedachten even nergens mee bezig houden!
Wat een prachtige herinnering er komen vast allemaal momenten met je oma boven drijven.
lieve groet Yolanda

Madelief zei

Lieve Hannie,

Wat fijn dat je er weer bent! Ik had je al gemist, maar durfde geen berichtje achter te laten....Wat een nare tijd heb je achter de rug. Zo verdrietig om iemand te verliezen die zo dierbaar voor je is.

Maak je aljeblieft niet te druk over het kussentje....het heeft toch geen haast?!!! Wanneer jij er weer tijd voor hebt/aan toe bent, zie ik het vanzelf wel verschijnen! Kan ik mij er alleen maar meer op verheugen :-)!

Sterke & lieve groet,

Madelief

Mayflower zei

Wat een bewogen tijd heb je achter de rug Hanneke. Gecondoleerd met het verlies van je ome Rein.
Wat heb je een prachtige broche gekregen, een mooi familiestuk en een herinnering aan je oma. Ik heb ook een broche en een ring van mijn oma, de broche ligt in een memorykastje, maar de ring die draag ik altijd.
Heel veel sterkte en een lieve groet, Mea

marga zei

Gecondoleerd met het overlijden van je oom en heel veel sterkte met het verwerken! Neem je tijd hiervoor en wij zijn je wel weer verschijnen.
Liefs Marga

Anoniem zei

Hallo Hannie,

wat heb je da een mooi broche.
Heel leuk.
Zelf denk ik al en keer erder hier bij jouw geweest te zijn.
Je hebt het leuk hier.

goretjes Conny

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...