dinsdag 26 januari 2010

Hallo allemaal


Vandaag is niet mijn dag. Eerst had ik vanacht in mijn slaap aan de wekker zitten rommelen. Dat soort dingen doe ik soms als ik overdag veel aan mijn hoofd heb. Daardoor zijn mijn man en ik een uur te vroeg opgestaan. Ik heb hem nog niet gesproken maar hij is vast niet blij met me. Omdat ik toch vroeg op was dacht ik ...ik ga vast wat huihoudelijke klusjes doen en promt liet ik een pak dubbelfris, waar de kinderen de dop voor het gemak er niet op hadden gedaan, in mijn keukenla vallen. Toen werken waar het werk niet aangeleverd werd en ik met mijn lieve collega's al om 9 uur door Zwolle liep te struinen terwijl onze oren eraf dreigden te vriezen. Toen ik thuis kwam ben ik eerst maar even gaan rondrommelen met mijn nieuwe spuitfles. Even iets leuks. Ik ben er blij mee. En dat voor 5 euro. Zou je zo een fles ook aan de binnenkant kunnen schoonmaken. Nou dames ik hoop dat de rest van de dag beter verloopt. veel liefs....

11 opmerkingen:

Mayflower zei

ohhh....je heb van die dagen dan lijkt alles wel tegen te zitten, ik ken dat. Maar je had ook een gelukje, die mooi spuitfles voor een mooi prijsje. Misschien kan je hem met een flessenrager aan de binnenkant wat schoonmaken, maar het heeft ook wel weer iets.
Hopelijk verloopt je dag verder beter dan daarvoor.
Lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Soms zit het mee, soms zit het tegen is hier wel van toepassing!! Al die tegenvallers zijn heel vervelend, maar die spuitfles....ohh, die vind ik helemaal geweldig en dat voor die prijs!! Zo'n fles staat ook nog op mijn wensenlijstje, maar ik vind hem meestal te duur!! Een tip...gezien het verloop van de dag zou ik de fles morgen gaan schoonmaken hi hi!!

Ik wens je ondanks een matige start toch verder een hele fijne dag toe!!

Lief dat je een link voor mijn give away hebt geplaatst!!

Lieve groet, Ingrid

Yvonne zei

ohh getsie, dubbelfriss in je keukenla, dat zal lekker pikken....
hier hebben ze ook van dat soort dingen, je moet constant opletten hihi
wat een goedkope spuitfles, echt een koopje hoor, maar ik denk niet dat je hem van binnen kan schoonmaken, die doppen zitten er meestal vast op
nou hoop dat de dag verder zonder problems verloopt :-)
groetjes Yvon

lia zei

Je hebt van die dagen hé. Maar die spuitfles is echt een koopje. En schoonmaken zal denk ik niet echt gaan. Net als Yvon al zegt, vaak zitten die doppen heel vast. En het zou zonde zijn om het kapot te maken. Ik vind het ook niet storend.

groetjes Lia

Antonia zei

Wat een pechdag Hannie. Hopelijk maakt de prachtige fles je dag een beetje goed. Mooi plaatje hoor, echt Jeanne d'Arc Living! Schoonmaken zal niet gaan denk ik. Het zijn (statiegeld)flessen die in de fabriek werden dichtgemaakt en weer hergebruikt werden. Maar dat hoort bij brocante :-)
Vanavond maar vroeg naar bed, groetjes Anja

Jootje zei

gelukkig voor jou is deze dag bijna voorbij!!
maar je spuitfles is geweldig! en een koopje!
geniet er van,
groetjes van jootje.

Gwennie zei

Ha Hannie, wat een mooie spuitfles, joh!! Zo eentje die je niet vaak ziet....
Ik heb je berichtje gelezen en ik denk te begrijpen dat wat je moet voelen met je zoon... 15 jaar is inderdaad erg jong. Je weet, diep in je hart, dat het voor hem waarschijnlijk beter is, maar voor je eigen plek in je hart doet het ongelooflijk veel pijn, hè? Daarom zijn moedersharten zo ontzettend groot, denk ik weleens. Wij kunnen ons eigen gevoel 'rustig' parkeren in een hoekje van ons hart, en naar diegene kijken die ons zo dierbaar zijn. En dan dáár de (rationeel gezien) juiste beslissing voor nemen. Ondertussen huilt en bloed ons eigen stukje in ons hart.... Maar dan vinden we weer dat we daar nu juist moeder voor zijn....
*zucht*
Sterkte, meissie!!

basiclabelSweden zei

Hahah.... wat een pech dat! als je al zo opstaat dan moet je het van te voren al aanvoelen, gelukkig is die rotdag over en kun je zo aan een nieuwe beginnen ;) Een tablet om een kunstgebit te reinigen, help ook voor de toilet, het proberen waard toch, laat je me het weten als het wat geworden is?

liefs bellavien

Bonjade zei

Juist mooi zo die look van binnen. Ik zeg niets meer aan doen. Lekker van genieten. Hij is echt super.
Enne zijn je oortjes alweer ontdooid?
Fijne dag

The Old and the Beautiful zei

Ha Hannie,
Ik ontdek je blog nu net pas via via. Ik maak mezelf meteen volger en zet je bij mijn favorieten blogs.
Ik ben zelf ook al bijna een jaartje bezig met bloggen en ik weet niet of je al eens bij mij geweest ben maar anders nodig ik je van harte uit hoor!
En je spuitfles is prachtig. Ik heb er nu 4 en zou er nog wel -tig bij willen omdat je er zoveel mee kan doen.
Groetjes,
Gonda

marga zei

Ja........je kunt wel eens van die dagen hebben hé!!!! Mooi dat plaatje met dat touw rond je fles.
Groetjes Marga

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...