zondag 4 oktober 2009

kussen

Hallo allemaal.

Vanmiddag lekker aan de knutsel geweest. Op de beurs zag ik van die ontzettend leuke kussen. Helaas niet alleen ontzettend leuk maar ook ontzettend duur. Dus maar eens zelf aan de knutsel gegaan. Ik heb mijn geboorte stad en de straat waar wij woonden erop verwerkt en ook mijn geboortejaar. Ik heb van mijn vriendin knopen gekregen die gemaakt zijn van oude guldens. Ook weer helemaal leuk. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Gisteren nog wat anders leuk.Mijn zoon Justin was voetballer van het jaar geworden. Mijn oudste zoon heeft deze beker ook al eens gewonnen. Je kunt je voorstellen hoe trots ik ben op mijn jongens.


Fijne week allemaal



12 opmerkingen:

Kind An Huys zei

Wat creatief zeg!! Leuk als je zelf zoiets gemaakt hebt, en dan veel goedkoper als dat je ze gezien hebt, en nog wel zoveel persoonlijker met je eigen straat en geboortejaar, etc. erop!!
Groetjes, Anne.

peet zei

Wat mooi !!! Lekker crea bezig geweest .
Ik heb dat ook vaak dat ik denk ...dat kan ik zelf wel !Want soms vragen ze belachelijke prijzen voor spullen .
Gefeliciteerd met de behaalde prijs van je zoon !! Ja daar kan je trots op zijn !(ach dat zijn we toch altijd ??!!)
Groetjes Peet

Twa zei

Wat een ontzettend leuk kussen! En heel persoonlijk zo met je eigen (oude) adres en geboortejaar. Knap hoor. En gefeliciteerd met je zoon! Ik snap wel dat je zo trots als een pauw bent, en dan ook nog voor de 2e keer in de familie dat is helemaal uniek.

Mayflower zei

Hoi Hannekie, ik vind je kussen prachtig geworden, ik hou wel van teksten op textiel. Wat heerlijk als je dit allemaal zelf kunt maken. En gefeliciteerd, wat leuk dat allebei je zoons nu een keer voetballer van het jaar zijn, daar mag je trots op zijn.
Fijne week en groetjes, Mea

lia zei

Heel mooi kussen is dat. Zijn dat allemaal losse letters die je erop hebt gemaakt? Leuk als je dat zelf allemaal kunt. Bespaart je een hoop geld. En gefeliciteerd met je zoon, leuk dat ze het allebei kunnen zeggen "ik was voetballer van het jaar" En daar mag je best trots op zijn.

fijne dag

Yvonne zei

Wat heb je dat ontzettend leuk gemaakt !!
handig ben jij hoor, ik doe het je helaas niet na...
Wat leuk voor je zoon, om voetballer van het jaar te zijn !
mag je zeker trots op zijn, maar dat zal je evengoed ook wel zijn :-)
Groetjes Yvonne

Bonjade zei

Wat ik van je kussen vind........Ik vind hem super, geweldig, prachtig en o zo mooi.
Ik zou hem zo willen hebben.
Grappig trouwens mijn zoon heet ook Justin.
Van harte hoor met zo'n prestatie.
Fijne avond

Gwennie zei

Ik vind het geweldig!! Je zou ze op bestelling kunnen maken, als leuk verjaardagskadootje!

t brocante sfeertje zei

Allereerst van harte met je zoons voetbal prestatie!En dan dat kussen.....echt helemaal geweldig zeg.Ik heb wel al stof liggen maar daar is t tot nu toe bij gebeleven.Groetjes,Ingrid

basiclabelSweden zei

Wat is het kussen leuk geworden, wel grappig je moet de maat van het kussen aanpassen aan je geboortedorp hahaha...

Anoniem zei

wauw, wat een gaaf kussen, zijn zo toch veel leuker dan kant en klaar.

Jootje zei

proficiat met je zoon! daar ben je als moeder natuurlijk heel trots op. maar je mag ook trots zijn op je kussen. wat knap gemaakt! helaas ben ik niet zo handig.
groetjes van jolanda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...