dinsdag 29 september 2009

woonbeurs



Hallo allemaal.

Hierbij zoals beloofd wat fotos van de woonbeurs in de rai. Mijn zus had vrijkaartjes dus dit jaar maar op naar onze geboortestad, Amsterdam, voor de woonbeurs. Gelukkig hadden we vrijkaartjes want wij vielen bijna op ons rug van het pakeerkaartje( een luttele 15 euro) en de kosten van de consumpties. Maar het mocht de pret niet drukken, want pret hebben wij altijd. Er waren heel veel moderne stijlen en dat heeft natuurlijk niet onze aandacht. Maar al die landelijk wonen stands waren echt geweldig. Lekker veel riet en ook een gaafe stand met Jeanne D'Arc spullen. Ik heb zelf het nieuwe tijdschrift gekocht van JDL in het engels, een mooi metalen plaatje van JDL en een heerlijk brok zeep. Ook een leuk memobord met een postzak. Daar zal ik van de week even een foto van maken. Al met al was het een geslaagde dag die we afgeloten hebben op ons favoriete plekje, De Haje tussen Almere en lelystad. Heerlijk aan de rand van het prachtige natuurgebied.

Nog bedankt voor jullie lieve reacties op het ziekenhuis bezoek. Al 15 jaar zoeken we naar de oorzaak van mijn zoon zijn ziekte. Al vanaf zijn geboorte moe zijn en veel pijn hebben. Nu zijn we bij een geweldige arts geweest die nog veel voor hem kan doen. 15 november horen we meer. Heel spannend.....

fijne avond allemaal



5 opmerkingen:

Unknown zei

Hi Hannekie!

Ik ben zondag ook geweest met m'n vriendin (Tante Trien) en haar man en onze ervaringen zijn bijna een kopie van jou, idd wat duur allemaal he?
Wij hebben wel kaarten gekocht, met voorverkoop-korting, maar al met al vond ik de rest ook duur hoor.
Heel veel design was er, daar houden wij ook niet van maar ach... dan heb je dat ook weer eens gezien!
Verder was het volop genieten hoor, vooral bij JDL en alle andere leuke hebbedingetjes-stands.
Ik hoop dat ik deze week de foto's van m'n vriendin krijg, dan kan ik ze ook op m'n blog zetten.

Fijne week en groetjes,
Monique

Bonjade zei

Goh wat een mooie collage zeg.......Alles is om van te genieten.
Was vast erg gezellig.
Gelukkig heb je nu een goede arts...duimen...
Fijne dag

Mayflower zei

Prachtig je collage en wat gezellig zo'n dagje woonbeurs met je zus en je heb er mooie nieuwe aanwinsten bij.
Gelukkig dat jullie nu een goede arts hebben voor jullie zoon, ik hoop van harte dat hij ook daadwerkelijk iets voor hem kan betekenen.
Een lieve groet, Mea

lia zei

Leuk om zoveel sfeer te zien in je collage.
En idd soms schrik je van de prijzen en dan ben je alleen nog maar je auto kwijt.
Hoop dat er nu naar 15 jaar een oplossing komt.

groetjes Lia

t brocante sfeertje zei

Hai practige foto's hoor ja die beurzen en fairs zijn erg leuk maar de prijzen zijn nogal doorgeschoten he?Wat naar dat er geen diagnose gesteld kan worden bij je zoon.Daar wordt je zo
vreselijk moe van he en natuurlijk is t voor t kind ook allemaal zo onzeker.Dankjewel voor je lieve woorden bij mn post.Heb nu griep maar als ik mij wat beter voel zal ik de foto's posten van Tim's super feest gloei er nog steeds van na!Groetjes,Ingrid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...